ZESTAW ELEKTRYCZNY 48V 500W 12Ah (Kaseta) Kompletny zestaw z baterią 12 Ah i kołem na wybór: "14", "16", "18", "20", 26", "27" 27,5", "28", "29" o mocy 500W, który pozwoli ci w łatwy i szybki sposób zamienić swój dotychczasowy rower w e-bike.
Dane techniczne:
Moc zestawu: 500W
Prędkość max.: ok. 45 km/h
Bateria: 12 Ah
Dystans: 45-70 km
Model silnika: G020.500
Waga silnika: 2,6 kg
Miejsce montażu: Tylne koło
Napięcie: 48V
GWARANCJA NA ZESTAW 1 ROK OD PRODUCENTA OBSŁUGA I KONWERSJA ROWERÓW NA TERENIE CAŁEJ POLSKI
ZESTAW Zestaw napędu elektrycznego z silnikiem o mocy 500W na tylnym kole, to mechanizm, który świetnie sprawdził się w wielu naszych rowerach. Bezoporowy i niezawodny motor pozwala rozpędzić się nawet do 45 km/h bez wysiłku i pokonywać wzniesienia. Za sprawą tylnego umieszczenia silnika i baterii na ramie uzyskujemy idealny środek ciężkości, co docenisz w bardziej wymagającym terenie. Świetna kontrola nad rowerem zapewni Ci dobrą zabawę w pagórkowatej przestrzeni.
BATERIA Wymiary 34.4 x 7.8 x 11.4 cm Litowo-jonowe bateria w zestawie o pojemności 12 Ah umożliwia pokonanie od 45 do nawet 70 km na jednym ładowaniu. Najwyższej klasy ogniwa Green Cell zapewnia rewelacyjne osiągi, zasięg oraz wysoką trwałość. Bateria jest wyposażona w port USB, za pomocą którego możesz ładować smartfon lub inne urządzenia.
LCD (na wybór) Za pomocą łatwego w obsłudze wyświetlacza LCD możesz wprowadzać niezbędne ustawienia, konfigurować wspomaganie i prędkość maksymalną, a przede wszystkim na bieżąco monitorować stan baterii. Inteligentny system monitoruje sposób jazdy i wskazuje poziom baterii proporcjonalny do wykorzystywanej mocy. TYP 1 Duży ekran, instaluje się na środku kierownicy, posiada port USB. TYP 2 Kompaktowy wyświetlać z wygodnym sposobem mocowania.
MANETKA GAZU Ze wspomagania mogą Państwo korzystać na dwa sposoby – pierwszym jest automatyczne uruchamianie silnika w trakcie pedałowania za sprawą czujnika ruchu, który umieszcza się przy korbie, a drugim manetka gazu, która także pozwala korzystać z napędu w pełnym zakresie.
MOŻLIWOŚĆ DOPASOWANIA DO KAŻDEGO ROWERU DO WYBORU:
DŹWIGNIA HAMULCA Zwykła wersja hamulców rowerowych CZUJNIK HAMULCA Czujnik zazwyczaj stosuje się gdy oryginalne klamki hamulcowe są zintegrowane z manetkami zmiany biegów w rowerze. W takiej sytuacji założenie klamki hamulcowej ze stycznikiem odcinającym silnik wiąże się z wymianą manetki zmiany biegów. Elektroniczny czujnik hamulca zakładamy na linkę hamulca . W momencie hamowania linka się przesuwa co wykrywa czujnik hallotronowy i rozłącza nam w ułamku sekundy silnik.
PAS: 3 Typy Standardowo używamy Typ 2.
W KOMENTARZU DO ZAMÓWIENIA PROSZE WSKAZAĆ: 1. ROZMIAR KOŁA ("14", "16", "18", "20", 26", "27" 27,5", "28", "29"); Zaplecenie niestandardowego rozmiaru koła ("14", "16", "18", "20", 26", "27" , "28", "29" - czas realizacji +3 dni 2. TYP HAMULCÓW: DŹWIGNIA HAMULCA LUB CZUJNIK HAMULCA; 3. PAS: 1, 2, 3 TYP; 4. TYP LCD: 1 LUB 2.
W ZESTAWIE:
Silnik 500W zapleciony w obręcz tylnego koła;
Bateria 12 Ah;
Okablowanie wraz z wyświetlaczem LCD i manetką gazu;
Klamki hamulców z odcięciem prądu lub czujniki hamowania;
Kontroler (sterownik);
Skrzynka na kontroler;
Czujnik PAS;
Lampka.
Gwarancja I Obsługa Kompleksowa gwarancja i obsługa Ultimate Action na baterie wynosi 1 rok. Działamy na terenie całej Polski. Konwersja rowerów Oferujemy usługi dodatkowe konwersji i obsługi rowerów elektrycznych na terenie całej Polski.